سازمان دانش آموزی شهرستان هویزه

در این وبلاگ فعالیتهای سازمان دانش آموزی شهرستان هویزه درج می گردد

سازمان دانش آموزی شهرستان هویزه

رزمنده ای کـه در فـضای سایبری می جنـگی بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس.بدانکه تو مصداق و مارَمَیت اِذ رَمَیت ... هستی . تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی مراقب باش،به شهدا تمسک کن بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو و در این راه گوش به فرمان آنها باش. ------------------------------------------------- *افـــتــخـارات وبــــلاگــ* افتــخاری جـــز خـــدمت نداریــــم هر کسى فکر تجاوز به جمهورى اسلامى ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده‌ى دریافت سیلى‌هاى محکم و مقتدرانه کند؛ از سوى ملت مقتدر ایران، ازسوى نیروهاى مسلح؛ ارتش جمهورىاسلامى ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامى و بسیج مردمى، و پشت سر همه، ملت بزرگ ایران.

با آسمانيان

نویسندگان
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۳، ۱۷:۰۱ - ahmad boazar
    عالیست

به مناسبت فرا رسیدن 18 اردیبهشت سالروز آزاد سازی شهرستان هویزه در سال 61 مراسم با شکوهی در تالار شهرداری شهرستان هویزه برگزار گردید.

این مراسم با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و هیئت همراه ، سردار شاهوارپور فرماندهی محترم سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان ، نمایندگان مردم استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی ، مسئولین شهرستان ، روسای ادارت ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، سران عشایر ، جانبازان و ایثارگران ، خانواده معظم و معزز شهداء و مردم ولایتمدار و همیشه درصحنه شهرستان هویزه در 18 اردیبهشت 93 همزمان با سالروز آزاد سازی هویزه قهرمان در سال 61 در تالار شهرداری برگزار گردید.

در آغاز برنامه و بعد از تلاوت قرآن توسط قاری ممتاز کشوری برادر مهدی سیاحی و اجرای سرود ملی توسط رزم نوازان سپاه حضرت ولیعصر (عج) ، آقای سعیدی نیا فرماندار شهرستان هویزه در سخنانی ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی خدمت کلیه حاضرین و به ویژه میهمانان گرانقدر و تبریک این روز مبارک و فرخنده به عموم مردم ولایتمدار ایران اسلامی و شهرستان هویزه گفتند: هویزه تاریخ بلند آن ممزوج به عطر ولایت است .

ایشان در ادامه سخنان خود بر اجرای این گونه مراسمات در جهت نشان دادن مقاومت و دلیری مردمان این سرزمین ها تاکید کرد و گفت: این افتخارات و رشادتها و دلاوری ها را باید به ملت ایران نشان دهیم.

در ادامه این مراسم مهندس صالحی نسب نماینده مردم شهرستانهای هویزه و دشت آزادگان در مجلس شوراس اسلامی ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی سالروز آزاد سازی هویزه را گرامی داشت و از دولت تدبیر و امید درخواست اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی را در شهرستان هویزه و دشت آزادگان را داشت و گفت : هویزه دروازه ورود اسلام به ایران است و باید دولت خدمتگذار و دولت تدبیر و امید به فکر آبادانی این قطب نفتی ایران باشد.

برنامه بعدی این مراسم خاطره گویی سردار یونس شریفی از واقعه آزاد سازی هویزه بود . ایشان در خاطره خود از دلاوری ها و رشادتهای مردمان و عشایر غیور هویزه یاد کرد و از سردار نقدی درخواست پیگیری ثبت واقعه آزاد سازی شهرستان هویزه در 18 اردیبهشت را در تقویم رسمی کشور داشت.

همچنین در ادامه برنامه رقیه بوعذار دختر یکی از ایثارگران شهرستان هویزه به قرائت قطعه ادبی ، نبی ساکی به اجرای شعر و تکخوانی و سلیم بوعذار و نصرت عقیلی به شعر خوانی پرداختند.

امام جمعه شهرستان هویزه حجت الاسلام و المسلمین جابر بوعذار در سخنانی گفت: مقاومت و دلاوری و ولایت مداری مردمان هویزه نتیجه محبت آنان به اهل بیت(ع) است.

ایشان در سخنان خود به مظلومیت شهدای کرخه نیز اشاره کردند.

سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور و سخنران اصلی برنامه در سخنان خود ضمن تبریک سالروز آزاد سازی شهرستان هویزه و تاکید بر ثبت این واقعه در تقویم رسمی کشور گفتند: حماسه 18 اردیبهشت باید به عنوان روز هویزه در تقویم ثبت شود تا مردم ایران اسلامی دلاوری های مردم هویزه را بشناسند و نباید آزاد سازی خرمشهر حماسه های اتفاق افتاده در این عملیات را تحت الشعاع خود قرار دهد و همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دفاع مقدس مانند یک تابلوی زیبا و بزرگی است که اگر از دور به آن بنگریم جلوه گاهی خاص دارد و اگر از نزدیک به آن نگاه کنیم هر کدام از جزئیات این تابلوی بزرگ خود یک حماسه ماندگار است.

ایشان در سخنان خود نیز به شهدای کرخه اشاره کردند شهدایی که حاضر شدند در مقابل بعثیان و نیروهای عراقی بایستند و کشته و زنده به گور شوند ولی خلبانان ایرانی به دست صدامیان نیفتند و گفتند: ویران شدن هویزه سند رسوایی حقوق بشر مستکبرین و مدعیان دفاع از سنت پیامبر بود که به دروغ بین اقوام مسلمان تفرقه می انداختند تا هر کدام از آنها را جداگانه از بین ببرند.

سردار نقدی در ادامه صحبت های خود به سخنی از رهبر انقلاب اسلامی امام خامنه ای  اشاره ای کردند که گفته بودند: این حماسه ها  دو آفت دارند که یکی آفت فراموشی و دیگری آفت تحریف است که نباید به هر دوی آنها اجازه داد که این حماسه ها را از بین ببرند .

در ضمن بعد از پایان این برنامه سردار نقدی و هیئت همراه در همایش بزرگ حلقه های صالحین که در حسینیه انصار ابا عبدالله الحسین (ع)شهرستان هویزه برگزار گردید حاضر شدند.

  • asheghan velayat

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی