سازمان دانش آموزی شهرستان هویزه

در این وبلاگ فعالیتهای سازمان دانش آموزی شهرستان هویزه درج می گردد

سازمان دانش آموزی شهرستان هویزه

رزمنده ای کـه در فـضای سایبری می جنـگی بـرای فـشردن کلیدهای کامپیوتر وضـو بگیر و بـا نیـت قربه الی الله مطلب بنویس.بدانکه تو مصداق و مارَمَیت اِذ رَمَیت ... هستی . تو در شبهای تـاریک جبهه سایبری از میدان مین گناه عبور میکنی مراقب باش،به شهدا تمسک کن بصیرتت را بالا ببر که ترکش نخوری...رابطه خودت را با خدا زیاد کن...با اهل بیت یکی شو و در این راه گوش به فرمان آنها باش. ------------------------------------------------- *افـــتــخـارات وبــــلاگــ* افتــخاری جـــز خـــدمت نداریــــم هر کسى فکر تجاوز به جمهورى اسلامى ایران در مخیله‌اش خطور کند، باید خود را آماده‌ى دریافت سیلى‌هاى محکم و مقتدرانه کند؛ از سوى ملت مقتدر ایران، ازسوى نیروهاى مسلح؛ ارتش جمهورىاسلامى ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامى و بسیج مردمى، و پشت سر همه، ملت بزرگ ایران.

با آسمانيان

نویسندگان
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۴ فروردين ۹۳، ۱۷:۰۱ - ahmad boazar
    عالیست

برگزاری همایش تجلیل در شهرستان هویزه

asheghan velayat | پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۵ ب.ظ

به مناسبت هفته تعلیم و تربیت اسلامی و گرامیداشت این هفته  همایش تجلیل از معاونین و مربیان پرورشی ، مشاوران ، مربیان تربیت بدنی و بهداشت مدارس شهرستان هویزه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی برگزارشد.

این همایش با حضور  گل مغانی زاده مدیر آموزش و پرورش هویزه ، معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش هویزه ، معاونین و مربیان پرورشی ، مشاوران ، مربیان تربیت بدنی و بهداشت مدارس شهرستان هویزه ، حجت الاسلام و المسلمین حامد منصوری،  فیصل چنانی مسئول دفتر نماینده  شهرستان های دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ، میثم ساکی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد.

در ابتدای مراسم و بعد از قرائت قرآن  گل مغانی زاده در سخنانی ضمن خوش آمد گویی به همه حاضرین امر تعلیم و تربیت اسلامی را مهمترین هدف آموزش و پرورش در تربیت نسل های آینده عنوان کرد و از همه دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت به پاس این خدمت تقدیر و تشکر کردند.

در ادامه گروه سرود آموزشگاه حضرت فاطمه (س) وابسته به سازمان دانش آموزی شهرستان هویزه به اجرای سرود سپاس مربی پرداخت .

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حامد منصوری در مورد تربیت اسلامی دانش آموزان ادامه یافت.

برنامه بعدی این همایش شعر خوانی توسط معلم شاعر مصطفی شلیجی بود و بعد از شعر خوانی از معاونین و مربیان پرورشی ، مشاوران ، مربیان تربیت بدنی و بهداشت مدارس شهرستان هویزه با اهدای هدایا و لوح تقدیر ، تجلیل شد.

  • asheghan velayat

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی